Opinie o szkoleniach i współpracy z Funtown

Stacja Edukacja
Jesteście niesamowite! Po raz kolejny wyjadę naładowaną energią Funtown i motywacją do działania! Serdecznie dziękujemy za zaangażowanie, wspaniałą atmosferę i mnóstwo fachowej wiedzy podczas szkoleń.Dziękuję serdecznie za mnóstwo wiedzy i świetną zabawę 😘Świetna robota👏

Angloland
Jesteśmy bardzo zadowolone, atmosfera ilość nowych wiadomości i rozwiązań zaskoczyły nas oczywiście w pozytywnym znaczeniu. Wyjeżdżamy naładowane pozytywną energią i z nowymi pomysłami. Dziękujemy za wszystko i do zobaczenia.

Angielska Stacja
Dziękuję za super doświadczenie, za ogrom merytorycznych wskazówek i przemiłą atmosferę 🙂

Szkolenia
Funtown - to nie tylko spójne programy edukacyjne. Wspieramy właścicieli biznesów edukacyjnych w całej Polsce prowadząc szkolenia od 2025 r. Kompleksowe wsparcie jest gwarancją rozwoju Twojej firmy!
Rozwijamy Twoje kompetencje, nie tylko metodyczne, ale także dotyczące prowadzenia biznesu, dzieląc się naszym ponad 20-letnim doświadczeniem, wspartym poprzez studia i certyfikaty.
W ramach licencji Funtown oferujemy także bezpłatne szkolenie wdrożeniowe dotyczące wprowadzenia licencji Funtown do Twojej placówki!
Szkolenia prowadzą:
Magda Lipińska - absolwentka prawa i lektor języków obcych, właścicielka dwóch firm edukacyjnych (Szkoły językowej, Szkoły podstawowej i Wydawnictwa językowego Funtown. Własny biznes prowadzi od 20 lat, obecnie szkoli i inspiruje do działania około 100 właścicieli szkół językowych Funtown.
Ola Turowska - psycholog, trenerka biznesu, prowadzi szkolenia, współpracuje z uczelniami wyższymi, prowadzi własną firmę szkoleniową " W Drodze". W Funtown od kilku lat pomaga właścicielkom szkół językowych odnaleźć balans między rozwojem firmy a własnymi potrzebami. Jest autorką programu Explorium. Pracuje także jako dydaktyk w Szkole Podstawowej Tkalnia Wiedzy.
Kasia Horodecka- specjalista w dziedzinie marketingu, ma za sobą ponad 10 lat pracy przy budowaniu marek, kreowaniu strategii biznesowych wielu firm. Autorka wielu niesamowitych eventów. Prowadzi szkolenia dla właścicielek firm w całej Polsce.
1
Wizja, misja i wartości firmy.
Cel: Pomóc właścicielom i liderom szkół w stworzeniu klarownej tożsamości marki, która przyciąga uczniów, pracowników i partnerów.
Założenia:
-
Czym różni się „firma ucząca angielskiego” od „marki z misją edukacyjną”.
-
Przekładanie misji i wartości na codzienne działania, komunikację i atmosferę w zespole.
-
Przykłady wizji i wartości z najlepszych szkół w Polsce i za granicą.
Umiejętności praktyczne:
-
Opracowanie własnego „Manifestu Szkoły”.
-
Definiowanie 3 kluczowych wartości i ich wskaźników w praktyce.
-
Tworzenie krótkiego komunikatu marki
Czas: 6 godzin
2
Od nauczyciela do lidera
Cel: Przejście z roli nauczyciela do roli właściciela, który potrafi zarządzać zespołem, finansami i marką.
Założenia:
-
Różnice między prowadzeniem zajęć a prowadzeniem szkoły.
-
Delegowanie, kontrola i budowanie zaufania w zespole.
-
Jak nie wypalić się w roli lidera.
Umiejętności praktyczne: -
Diagnoza własnego stylu przywództwa.
-
Ćwiczenia z delegowania i rozmów motywujących.
-
Tworzenie planu „transformacji lidera” na 3 miesiące.
Czas: 4 godziny
3
Komunikacja - jak skutecznie komunikować się z klientami, pracownikami
Cel: Zwiększyć skuteczność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w szkole językowej.
Założenia:
-
Psychologia komunikacji w relacjach z rodzicami, nauczycielami, uczniami i partnerami.
-
Trudne rozmowy: reklamacje, nieporozumienia, granice.
Umiejętności praktyczne: -
Modele komunikacji
-
Symulacje rozmów
-
Ćwiczenia z aktywnego słuchania
Czas: 6 godzin
4
Motywacja do pracy zgodnie ze specyfiką XXI wieku
Cel: Zrozumienie, co naprawdę motywuje ludzi dziś – i jak stworzyć środowisko, w którym zespół chce się rozwijać.
Założenia:
-
Motywacja wewnętrzna vs. zewnętrzna.
-
Czego szukają młodsze pokolenia w miejscu pracy.
-
Jak budować kulturę uznania i sensu.
Umiejętności praktyczne: -
Diagnoza stylu motywacji własnej i zespołu.
-
Projektowanie mini-systemu motywacyjnego w szkole (uznania, cele, feedback).
-
Czas: 5 godzin
5
Rozwiązywanie problemów, łagodzenie konfliktów i dawanie etycznego feedbacku
Cel: Zbudować odwagę i kompetencje w rozwiązywaniu sytuacji trudnych – bez napięcia i z szacunkiem.
Założenia:
-
Konflikt jako szansa na rozwój.
-
Rola lidera w deeskalacji emocji.
-
Etyczne granice informacji zwrotnej.
Umiejętności praktyczne: -
Case studies: trudny pracownik, niezadowolony rodzic, konflikt w zespole.
-
Warsztat „feedback w działaniu” – ćwiczenia 1:1.
Czas: 6 godzin
6
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.
Cel: Wzmocnić pewność siebie w prezentowaniu siebie, szkoły i idei – online i offline.
Założenia:
-
Jak opowiadać o swojej szkole, by inspirować.
-
Mowa ciała, ton głosu i storytelling w wystąpieniach.
-
Jak przygotować się do wywiadu, webinaru lub wydarzenia promocyjnego.
Umiejętności praktyczne: -
Trening autoprezentacji przed kamerą i publicznością.
-
Praca z tremą i autentycznością.
-
Opracowanie własnej 2-minutowej prezentacji szkoły.
Czas: 6 godzin
7
Jak prowadzić skuteczne negocjacje?
Cel: Zwiększyć skuteczność w rozmowach z klientami, partnerami, dostawcami i pracownikami.
Założenia:
-
Negocjacje oparte na interesach, nie pozycjach.
-
Siła przygotowania i pytań.
-
Jak zachować asertywność przy jednoczesnej empatii.
Umiejętności praktyczne: -
Trening negocjacyjny z symulacjami (rodzic, partner biznesowy, wynajem sali).
-
Techniki negocjacji
-
Analiza własnego stylu negocjacji.
Czas: 6 godzin

Funtown - Szkolenia dla Ciebie i Twojej Szkoły
Szczegółowa oferta oraz cennik: funtown.pl@gmail.com
Napisz do nas w sprawie organizacji szkolenia dla Ciebie i Twojego zespołu.
Terminy szkoleń na rok 2026 dostępne już wkrótce!
%20(1).png)
















