top of page

Opinie o szkoleniach i współpracy z Funtown

Bizneswoman na telefonie

Stacja Edukacja

Jesteście niesamowite! Po raz kolejny wyjadę naładowaną energią Funtown i motywacją do działania! Serdecznie dziękujemy za zaangażowanie, wspaniałą atmosferę i mnóstwo fachowej wiedzy podczas szkoleń.Dziękuję serdecznie za mnóstwo wiedzy i świetną zabawę 😘Świetna robota👏

Starszy bizneswoman

Angloland

 

Jesteśmy bardzo zadowolone, atmosfera ilość nowych wiadomości i rozwiązań zaskoczyły nas oczywiście w pozytywnym znaczeniu. Wyjeżdżamy naładowane pozytywną energią i z nowymi pomysłami. Dziękujemy za wszystko i do zobaczenia.

Angielska Stacja

Dziękuję za super doświadczenie, za ogrom merytorycznych wskazówek i przemiłą atmosferę 🙂

Funtown Showroom (7).png

Szkolenia

Funtown - to nie tylko spójne programy edukacyjne. Wspieramy właścicieli biznesów edukacyjnych w całej Polsce prowadząc szkolenia od 2025 r.  Kompleksowe wsparcie jest gwarancją rozwoju Twojej firmy! 

Rozwijamy Twoje kompetencje, nie tylko metodyczne, ale także dotyczące prowadzenia biznesu, dzieląc się naszym ponad 20-letnim doświadczeniem, wspartym poprzez studia i certyfikaty.

 

W ramach licencji Funtown oferujemy także bezpłatne szkolenie wdrożeniowe dotyczące wprowadzenia licencji Funtown do Twojej placówki!  

Szkolenia prowadzą: 

Magda Lipińska - absolwentka prawa i lektor języków obcych, właścicielka dwóch firm edukacyjnych (Szkoły językowej, Szkoły podstawowej i Wydawnictwa językowego Funtown. Własny biznes prowadzi od 20 lat, obecnie szkoli i inspiruje do działania około 100 właścicieli szkół językowych Funtown.

Ola Turowska - psycholog, trenerka biznesu, prowadzi szkolenia, współpracuje z uczelniami wyższymi, prowadzi własną firmę szkoleniową " W Drodze". W Funtown od kilku lat pomaga właścicielkom szkół językowych odnaleźć balans między rozwojem firmy a własnymi potrzebami. Jest autorką programu Explorium. Pracuje także jako dydaktyk w Szkole Podstawowej Tkalnia Wiedzy.

Kasia Horodecka- specjalista w dziedzinie marketingu, ma za sobą ponad 10 lat pracy przy budowaniu marek, kreowaniu strategii biznesowych wielu firm. Autorka wielu niesamowitych eventów.  Prowadzi szkolenia dla właścicielek firm w całej Polsce. 

Wizja, misja i wartości firmy.

Cel: Pomóc właścicielom i liderom szkół w stworzeniu klarownej tożsamości marki, która przyciąga uczniów, pracowników i partnerów.
Założenia:

  • Czym różni się „firma ucząca angielskiego” od „marki z misją edukacyjną”.

  • Przekładanie misji i wartości na codzienne działania, komunikację i atmosferę w zespole.

  • Przykłady wizji i wartości z najlepszych szkół w Polsce i za granicą.

Umiejętności praktyczne:

  • Opracowanie własnego „Manifestu Szkoły”.

  • Definiowanie 3 kluczowych wartości i ich wskaźników w praktyce.

  • Tworzenie krótkiego komunikatu marki

Czas: 6 godzin

2

Od nauczyciela do lidera

Cel: Przejście z roli nauczyciela do roli właściciela, który potrafi zarządzać zespołem, finansami i marką.
Założenia:

  • Różnice między prowadzeniem zajęć a prowadzeniem szkoły.

  • Delegowanie, kontrola i budowanie zaufania w zespole.

  • Jak nie wypalić się w roli lidera.
    Umiejętności praktyczne:

  • Diagnoza własnego stylu przywództwa.

  • Ćwiczenia z delegowania i rozmów motywujących.

  • Tworzenie planu „transformacji lidera” na 3 miesiące.
    Czas: 4 godziny

3

Komunikacja - jak skutecznie komunikować się z klientami, pracownikami

Cel: Zwiększyć skuteczność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w szkole językowej.
Założenia:

  • Psychologia komunikacji w relacjach z rodzicami, nauczycielami, uczniami i partnerami.

  • Trudne rozmowy: reklamacje, nieporozumienia, granice.
    Umiejętności praktyczne:

  • Modele komunikacji 

  • Symulacje rozmów

  • Ćwiczenia z aktywnego słuchania
    Czas: 6 godzin

4

Motywacja do pracy zgodnie ze specyfiką XXI wieku

Cel: Zrozumienie, co naprawdę motywuje ludzi dziś – i jak stworzyć środowisko, w którym zespół chce się rozwijać.
Założenia:

  • Motywacja wewnętrzna vs. zewnętrzna.

  • Czego szukają młodsze pokolenia w miejscu pracy.

  • Jak budować kulturę uznania i sensu.
    Umiejętności praktyczne:

  • Diagnoza stylu motywacji własnej i zespołu.

  • Projektowanie mini-systemu motywacyjnego w szkole (uznania, cele, feedback).

  • Czas: 5 godzin

5

Rozwiązywanie problemów, łagodzenie konfliktów i dawanie etycznego feedbacku

Cel: Zbudować odwagę i kompetencje w rozwiązywaniu sytuacji trudnych – bez napięcia i z szacunkiem.
Założenia:

  • Konflikt jako szansa na rozwój.

  • Rola lidera w deeskalacji emocji.

  • Etyczne granice informacji zwrotnej.
    Umiejętności praktyczne:

  • Case studies: trudny pracownik, niezadowolony rodzic, konflikt w zespole.

  • Warsztat „feedback w działaniu” – ćwiczenia 1:1.
    Czas: 6 godzin

6

Autoprezentacja i wystąpienia publiczne.

Cel: Wzmocnić pewność siebie w prezentowaniu siebie, szkoły i idei – online i offline.
Założenia:

  • Jak opowiadać o swojej szkole, by inspirować.

  • Mowa ciała, ton głosu i storytelling w wystąpieniach.

  • Jak przygotować się do wywiadu, webinaru lub wydarzenia promocyjnego.
    Umiejętności praktyczne:

  • Trening autoprezentacji przed kamerą i publicznością.

  • Praca z tremą i autentycznością.

  • Opracowanie własnej 2-minutowej prezentacji szkoły.
    Czas: 6 godzin

7

Jak prowadzić skuteczne negocjacje?

Cel: Zwiększyć skuteczność w rozmowach z klientami, partnerami, dostawcami i pracownikami.
Założenia:

  • Negocjacje oparte na interesach, nie pozycjach.

  • Siła przygotowania i pytań.

  • Jak zachować asertywność przy jednoczesnej empatii.
    Umiejętności praktyczne:

  • Trening negocjacyjny z symulacjami (rodzic, partner biznesowy, wynajem sali).

  • Techniki negocjacji

  • Analiza własnego stylu negocjacji.
    Czas: 6 godzin

Funtown - Szkolenia dla Ciebie i Twojej Szkoły 

Szczegółowa oferta oraz cennik: funtown.pl@gmail.com

Napisz do nas w sprawie organizacji szkolenia dla Ciebie i Twojego zespołu. 

Terminy szkoleń na rok 2026 dostępne już wkrótce!

bottom of page